Matilda Lundberg

ser bra ut

Publicerad 2012-11-30 07:23:00 i vardag,

Godmorgon! För ovanligehens skull så är jag uppe i tid och hinner skriva lite snabbt.
Troligast blir det en lugn dag eftersom att vi ska se film på engelskan och vi missar No:n för att det är lucia träning, fredags eftermiddagarna är alltid sköna när de består av musik och idrott. Idag har vi även skridskor på idrotten som jag förövrigt tycker riktigt mycket om. Så denna dag ser ut att bli bra, jag har även en överraskning (inget roligt..) till er senare eftersom att det är sista November. Ni kanske kan lista ut vad?!
 
Vi hörs senare, ha en awesome dag!
 
Även fast det lutar mot en toppendag så vill jag inte lämna min kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela