Matilda Lundberg

oktober-insperation

Publicerad 2012-10-23 21:25:00 i inspiration,

(Haha okej nu ska jag återigen börja ett inlägg där jag snackar om rubriken..) 
Men iallafall nu när jag skulle komma på en rubrik för detta inlägg så började jag fundera lite på en ny "kategori" på bloggen, wait for it.. MÅNADENS INSPERATION. Vad tycker ni om den idén? Det finns ju säkert folk som har denna kategori men jag kände mig lite påhittig när jag kom på det haha. Jag tänkte inte att jag skulle ha någon speciell insperation då utan mer att när jag klickar runt på olika hemsidor och letar insperation så sparar jag lite bilder och musik och i slutet av månaden så slänger jag ihop ett litet collage med några av bilderna som jag gillar mest och länkar några låtar som jag lyssnat mycket på! Kommer även skriva lite vad jag tycker om månaden, Förhoppningsvis så blir det bra.
 
Tänkte lägga in oktobers insperations inlägg nu eftersom jag gjort ett redan.
slängde ihop det rätt snabbt så det är inte det snyggaste. Bilderna gillar jag dock starkt.
 
 
 
Såhär upplever jag oktober: En väldigt mysig månad enligt mig (lite för kallt här uppe i norrland). Det är så fint ljus på kvällar och mornar och när allt är lite halv grått/brunt så ser allt så mjukt ut på något sätt. Jag vet inte hur jag ska förklara men jag tycker iallafall mycket om oktober som månaden!
 
UPPDATE: för att komma till låtarna så klicka bara på namnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela