Matilda Lundberg

birdies above my head

Publicerad 2013-12-05 22:19:30 i vardag,

Herregud säger jag bara. Har alltså sett klart en hel säsong av awkward på bara en dag.. och då har jag även hunnit gå i skolan! hur är det ens möjligt?
Dock så är ju det i princip det enda jag gjort idag förutom läst lite samhälls som jag skrev tidigare.
 
Nu ska jag gå och lägga mig för att imorgon väntar en ny dag, fredag. kan inte riktigt förstå hur snabbt veckorna går, det känns som att det var igår jag började gymnasiet och nu har jag ca en vecka kvar i skolan.
 
Godnatt 
En cute bild på mig och Mallin från privatjuridiken, love mina friendos som gör skoldagarna så mycket bättre♥
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-12-12 20:57:06

HAHAHAHAH, omg så snygga

Svar: haha, jag vet. De rätta vinklarna osv ;)
Matilda Lundberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela