Matilda Lundberg

En nyans rödare

Publicerad 2013-12-17 21:43:00 i vardag,

Idag har jag legat i solen och läst hela långa dagen, det har gett resultat. Kanske inte det resultatet som jag önskade mig utan en aning rödare. Har alltså blivit rejält bränd idag. Det är ej vackert.
Har haft en bra dag, varit riktigt avslappnad och njutit. Fick även veta att våra cheerleading dräkter kommit, och oj vad vi alla har längtat. Det var dock en sak som jag fick veta just innan middagen som genast fick mig på sämre humör, detaljer ska vi inte gå in på men det var ingenting roligt.
 
Sitter nu här ensam i lobbyn liksom alla andra kvällar. Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Någon som har ett tips? Reser med endast föräldrarna (som är riktigt trötta av sig), för feg för att ta kontakt med annat folk i min ålder, vet inte vad det finns för aktiviteter på hotellet och känner inte riktigt för att gå ut på byn all by myself. Önskar att folk i min ålder (+jag) inte var så rädda för att ta kontakt och prata med andra, vill vara mer utåtriktad.
Medelåldersmän - Back off
Tonårspojkar - komsi komsi
ungefär så känner jag.
Nu ska jag fortsätta i min ensamhet att grubbla över livet medan internet sidorna laddas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela