Matilda Lundberg

the word is obsessed

Publicerad 2013-12-07 00:30:55 i vardag,

Så, Kevin vann idol. Såg ni det? Det gjorde jag. 
Måste erkänna att han gjort stora framsteg den killen och jag klarar precis på gränsen av honom, han förtjänade vinsten eftersom att han fick tillräckligt mycket röster men utifrån mitt perspektiv så var han inte den bästa sångaren som varit med i år! På Twitter så skriver folk om hur dålig nivå det var på artisterna i år, och visst håller jag med de i allmänhet, men jag tror inte att svenska idol brukar ha så hög nivå i allmänhet. Visst det är folk som sticker ut och är helt AMAZING men det är inte som i exempelvis USA där alla är helt AMAZING.
Tycker dock att det känns som att det blivit mer folk som vet vad de vill och vad de är bra på, pratar alltså om genrer.
 
Nog om det, idag har jag sett klart ännu en säsong av Awkward och jag är helt ärlig när jag säger att jag tror jag är en seriemissbrukare. Det är bara sjukt, jag gör ingenting annat än ser på serier känns det som. Besatt är ordet.
Tror nog att en stor anledning till detta kan vara att jag vill leva i alla serier som jag sett, trots allt dåligt som händer och alla sjuka övernaturliga saker som är med i endel av dem så vill jag bara vara dessa människor, det händer så mycket tillskillnad från mitt liv.
 
Okej så nu har jag tagit upp två helt ointressanta saker för er i ett inlägg, men jag ska inte be om ursäkt, för det här är min blogg och så vitt jag vet så skriver jag denna för mig själv och det blir bara så tråkigt med en massa ursäkter i varje inlägg. 
Ok vet ej vad det här var för random inlägg men jag fick nog ut något, kanske, inte, eller? jaja hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela