Matilda Lundberg

waiting for the storm

Publicerad 2013-12-12 18:04:16 i vardag,

Idag har jag haft den längsta skoldagen i hela mitt liv, gick från 08.30 till 16.45. Trots att jag har spenderat ca 8 h i skolan så känns det ungefär som en vanlig skoldag, det är det ju nästan ioförsig eftersom att jag i vanliga fall slutar 16.00. 
Har i alla fall haft en halvers dag, vaknade pigg men efter lunchen så var jag riktigt trött och hade ont huvudet, två alvedon och en mandarin senare mådde jag bättre i ca 1 h för sedan kom den föraktade mattelektionen.
 
Har haft några stressiga dagar den här veckan men har koll på läget nu och är redo för att ta jullov imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela