Matilda Lundberg

Cups

Publicerad 2013-02-18 19:39:17 i vardag,

Anna Kendrick – Cups
Haha herre vad jag har blivit beroende av denna låt.. lyssnar på den konstant och har även lärt mig mugg saken.
 
Sitter och pluggar just nu, har rätt mycket i skolan den här veckan så förvänta er inte den bästa uppdateringen (fast det gör ni nog aldrig haha). Har i alla fall just gjort klart matten och ska gå vidare til spanska. 
Förövrigt så är jag oerhört trött idag, jag misslyckades med att sova tidigt igår vilket resulterade till att jag försov mig imorse och en somsagt riktigt trött Matilda. Kom fram till att småbarn är rätt sjuka som kan springa runt hela dagarna och leka och ha sån energi som de har.
 
Juste, tänkte ta upp det här med 30 dagars listan som jag skulle göra. Det gick ju som jag trodde att det skulle gå -åt skogen- men jag funderar på att jag kanske kan ha kvar listan på min dator så kan jag skriva om någon punkt när jag känner för det så blir det nog bättre. Om ni inte häldre vill att jag ska ha någon slags frågestund förstås?
 
Men nu måste jag ta tag i spanskan, vi hörs senare! peace out
bild på syster från saknade USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela