Matilda Lundberg

Dag 04 - Mina favoritskor

Publicerad 2013-02-09 13:53:00 i vardag,

Åh den här punkten är nog den bästa! Min kärlek till skor är obeskrivlig, dock så har jag börjat köpa mindre skor än förut eftersom att jag upptäckt hur lite jag använder de paren jag har plus att alla skor jag köpt för mellan tre till ett år sedan är sådana som jag inte alls förstår varför jag köpte nu. så min smak har ändrats lite och jag är rädd attd en ska göra det i framtiden också. 
Även fast jag älskar högklackade och fina skor som jag förövrigt aldrig använder nu för tiden så måste jag nog säga att mina favoriter är mina joggingskor som jag köpte i USA. Det är seriöst bland det bästa jag någonsin köpt. Har tyvärr ingen bild på dessa knall rosa älsklingar men jag kan lägga ut en bild på ett par andra liknanade skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela