Matilda Lundberg

Det var egentligen inte meningen

Publicerad 2013-02-19 13:08:39 i vardag,

hittade denna bild från november och saknar Lill fello! åh love her
 
hallihallå!
WATH´S UP?! 
Idag mår jag bra, om man bortser från skuldkänslorna som jag har från att ha råkat döda lite på idrotten.. haha orkar inte.
Jag har Haft lätt att koncentrera mig idag och jag fick saker gjort på spanskan -ett mirakel-. Jag har iallafall svenska nu och håller på att svara på lite frågor om en novell, har hört från Amanda att Noveller är roliga att skriva så det ser jag fram emot eftersom att jag tycker om att skriva allt möjligt.
 
Men nu börjar vi, see you later alligator.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela