Matilda Lundberg

Drop your worries

Publicerad 2013-02-21 21:44:41 i vardag,

God afton my friends!
Softar en el cama med lite musik och tänkte precis plocka fram en bok.

Har varit på lite halv bra humör hela dagen och känt ångest över att jag måste göra provet ännu en gång.. Men jag gjorde denna torsdag till en vilodag så får jag ta tag i allt skit och sånt i helgen. Behövde verkligen en vilodag framför tvn och umgås lite med familjen! Papsen och jag gick även en snabbis ner till stan för att köpa ett par slalom/snowboard täckbyxor, hittade ett par så de fick följa med hem tillsammans med ett par vantar.

Nu ska jag somsagt plocka fram en bok och läsa en liten stund sedan ska jag sova, efterlängtat. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela