Matilda Lundberg

Gymnasium tankar

Publicerad 2013-02-07 17:46:00 i vardag,

Hey'all, wath ya doin? 
Själv sitter jag och tittar på Grey's anatomy. 
Jag var på Praso idag, Stylist och spa på dragon skolan. Det verkar SÅÅ roligt och verkligen något för mig men är samtidigt osäker eftersom att jag tycker ekonomi också verkar så bra..
Har velat gå stylist och spa sen jag fick höra om den linjen för ca 2 år sedan men jag blev genast osäker och styrdes mer åt ekonomi hållet när vi började komma in i valperioden. Men nu när det är en dag kvar innan vi ska lämna in valen så blev jag orolig över att jag ska välja fel. Just nu lutar det nog åt stylist eftersom att det är lättare att byta därifrån om jag skulle ångra mig. Men vi får se hur det blir.
 
Jag har haft en lugn dag med endast två lektioner men fick inte mycket gjort på någon av dom hehe. 
Fick förövrigt träffa Ronja efter Prason, det var kul, den hon får mig alltid på bra humör! 
Ikväll ska jag baka till imorgon kväll när jag har planer med mina finaste tjejer och köpa godis inför NP.
 
Men nu ska jag se slutet på Grey's vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela