Matilda Lundberg

I want the world to know

Publicerad 2013-02-28 13:32:00 i vardag,

Lånade systers dator och snodde denna bild som hon tagit i Bangkok.
 
Oj shit har jag inte skrivit på 3 dagar? Jag trodde att det hade gått 1 dag.. det förklarar kanske hur bra tidsfattning jag har nu för tiden.
Har i alla fall inte gjort något roligt under dagarna som gått. Slutade efter lunch idag och i tisdags och det ända jag gjorde när jag kom hem var att se på film. Har varit så himla trött nu på sistone. Spelade sen match på kvällen vilket gick dåligt. Igår var vi i Bygdsiljum och åkte slalom, vilket ändå var roligt. Skönt att slippa skolan och bara köra gärnet ner för backarna även om de inte är speciellt stora men.. Kände när jag kom hem hur sliten jag var och började fundera på hur jag ska klara mig i ÅRE. Längtar ändå eftersom att jag får 5 dagars kvalitetstid med mamsen♥
 
Idag ska jag träna på mitt tal och förhoppningsvis hitta på något annat roligt men vi ser väl om jag orkar.
vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela