Matilda Lundberg

JÄVLA RELIGION

Publicerad 2013-02-20 23:04:06 i vardag,

Ursäkta språket men det går inte att uttrycka detta hat utan svordomar..
Jaha då kom vi till sista kvällen innan ett religion prov. Jag har inte tagit tag i detta förrän ca två timmar sedan så jag kan säga er att jag kommer att misslyckas totalt! Det hjälper ju inte heller att min svaga punkt är just So. Men vi får väl ta och se det från den ljusa sidan, om det nu finns någon?! Har så svårt för att resonera och förklara varför saker är på vissa sätt om jag inte har fått plugga in det så jag kommer nog inte kunna skriva något spontant på plats heller. Men vi får helt enkelt se hur det går, jag hoppas nästan att jag misslyckas eftersom att då får jag göra om det.
 
Men nu ska jag sluta prata om skolan. hur mår ni idag? Själv har jag varit dryg/överspeedad hela dagen i princip fattar inte hur folket står ut. Men fick i alla fall åka till IKSU och träna efter skolan så jag blev av med lite överskottsenergi. Nu ska jag börja göra mig i ordning för la cama. Godnatt♥
De passar in lite smått haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela