Matilda Lundberg

sweet sixteen

Publicerad 2013-02-09 14:08:20 i vardag,

Idag är det ingen vanlig dag för det är min sexton års dag!
Har överaskats av super bra presenter nu på morgonen bland annat en resa till stockholm inklusive biljett till Beyonce's konsert!!! Hur galet är inte det?!! 29 maj smäller det.
Igår efter skolan så kom Amanda och Linn hit och hjälpte mig förbereda inför kvällen som spenderades med mina finaste och mest värdefulla tjejer och fick också då en massa fina presenter det vara jätte mysigt.
 
Snart kommer kusinerna hit för att fira mig sen ser vi vart dagen leder mig. Förhoppningsvis så blir det lite roligheter ikväll!
 
Men nu ska jag vara lite social med de som redan har kommit. ha en brea dag!
 
vill ha det håret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela