Matilda Lundberg

tjugoen punkter, tjugoen dagar

Publicerad 2013-02-06 09:18:00 i vardag,

Eftersom att jag misslyckades med den förra listan så tänkte jag göra ett nytt försök men med andra punkter och nya varje dag istället för några gånger i veckan plus att jag håller på i tre veckor från och med idag. Hoppas att det är något som ni uppskattar.
 
Dag 01 - Vem är jag som person
Dag 02 - 
En bild på mig och min/mina bästa vän/vänner
Dag 03 - 
Bloggfavoriter
Dag 04 - 
Mina favoritskor
Dag 05 - 
Såhär ser jag på mig själv
Dag 06 - 
Mitt bästa tips
Dag 07 - Min favoritbutik
Dag 08 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 09 - En låt som alltid får mig att må bra
Dag 10 - En person som a
lltid gör mig glad 
Dag 11 - 
Bästa tidsfördrivet  
Dag 12 - Bästa resan
Dag 13 - Det här får mig att skratta
Dag 14 - 
Något jag älskar från min garderob
Dag 15 - Min största rädsla
Dag 16 - Det här drömde jag om i natt
Dag 17 - Vad mina 
ska barn heta
Dag 18 - Barndomsminne
Dag 19 - Min musiksmak
Dag 20 - Bästa tv-serien
Dag 21 - Min framtid (drömmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela