Matilda Lundberg

we could use some hope

Publicerad 2013-01-27 00:20:00 i vardag,

Jag ligger just nu i sängen med smått panik.
Jag har alltså inte gjort något vettigt idag, jag brukar sysselsätta mig med att städa och fixa på mitt rum på lördagar men jag har hållt det så städat i veckan så det behövdes inte. Jag hade något skolarbete som jag hade tänkt göra men det kom jag inte på förrän på kvällen när Matilda var här så jag trodde inte att jag behövde plugga. Och jag var alldeles för trött för att gå någon timme på stan med Linn osv. Jag har känt mig som en levande människa i en döendes kropp med andra ord typ en zombie.
 
Som ni kanske haffade upp här ovanför så var jag med Matilda ikväll och ja vi gjorde väl inte mycket vi heller, såg på film, pratade, åt glass och bara umgicks.
 
Så har väl min dag sett ut, det känns inte som att jag är riktigt frisk när det enda jag har ätit idag är frukost, lite nacho chips, gurka, två pizza bitar och några skedar glass (gud vad nyttig mat jag har ätit..). Anledningen till detta är att jag mått lite halvdåligt hela dagen och så fort jag äter typ 3 tuggor av något så känner jag mig proppmätt.
 
Okej nog pratat om min överdrivet roliga lördag. Hoppas ni har haft det bättre.
Nu ska jag sätta igång en film sen sova antar jag, godnatt♥
hej jag är inte pigg på något sätt.
 
UPPDATE: Ronja kommer hit nu för att göra mig sällskap inatt, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela