Matilda Lundberg

inte på topp

Publicerad 2014-04-01 22:48:14 i vardag,

Ok liv och tiden springer med snabba steg förbi mig. Det mesta just nu är jag väl nöjd med men några enstaka småsaker gör att jag inte kan kalla livet toppen. 
I helgen var det Umeå open vilket var en rolig upplevelse, mest nöjd var jag med first aid kit och NONONO, resten av uppträdandena var väl lite sisådär, hade dock väldigt bra sällskap vilket gjorde det hela mycket roligare. 
 
Annars så vet jag inte om det hänt så mycket förutom att vi i princip var lediga fredag och jag umgicks några timmar med fina vänner.
Jag kan inte sluta längta och prata om att fredag troligtvis blir dagen då jag träffar min syster för första gången på två och en halv månad. Längtar så!
 
Imorgon är det onsdag och mina onsdagar består till största del av idrott vilket inte gör mig något, sen är det en ledig kväll som bör bestå av plugg men om jag känner mig själv rätt så lär jag skjuta upp det till helgen.
 
Avslutar med denna vackra bild på mig och Linnea som togs idag på svenskan. En riktigt bra tjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela