Matilda Lundberg

en och en halv

Publicerad 2014-02-02 13:52:27 i vardag,

Jag har haft en hemsk natt. Har fått ca 1½ h sömn och mått otroligt illa. 
Anledningen till detta är att jag hade en lite för trevlig kväll med lite för bra människor och lite för mycket onyttigt.
Mår fortfarande lite illa och har endast ätit en bannan sedan 00.30 (ca).
Men det var värt det pga en otroligt skön och bra kväll!
Är så glad att jag lärt känna så bra människor som jag verkligen har riktigt kul med, ni är sååå fina!
 
Förutom en toppenkväll igår så hände det inte så mycket, facetimeade lite med syster och kollade på youtubeklipp.
 
Har hittills idag endast hunnit vara på träning, har inte planerat att göra så mycket mer heller förutom räkna lite matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela