Matilda Lundberg

för lite tid

Publicerad 2014-01-12 17:45:17 i vardag,

Tanken var att jag skulle plugga hela helgen men det har ej gått bra. 
Jag pluggade fredagkväll och ca 40 min igår. Jag har prov imorgon och gör vad som helst för att slippa plugga har typ gjort ingenting idag sen jag kom hem men har ändå inte haft tid att plugga.
Jag måste alltså nöta in allting nu ikväll annars är jag körd.
 
På tal om något helt annat så var jag igår kväll på femtio års firande för min ingifta morbror. Det var mysigt och underhållande. Fick ta del av några riktigt roliga och otroliga minnen. Det var flera som sjöng och alla var så duktiga, några hade gjort en sketch och sen träffade jag ju massa härliga kusiner som får mig att skratta mer än någon annan.
Sov sedan hos min kusin och kom hem vid 2 idag.
 
Men som sagt måste jag nöta samhälls nu så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela