Matilda Lundberg

ointressant

Publicerad 2014-01-27 19:42:26 i vardag,

Denna måndag har varit bra, den började och slutade på iksu. Okej slutade kanske var att ta i men jag körde ett spinningpass innan jag hoppade på bussen hem. Har varit riktigt trött och ofokuserad men på bra humör.
Det kändes som en mjukstart på veckan efter en bra helg. 
I lördags var det "cheercamp" från 11-16 och 18 skulle jag befinna mig hos Nicole för middag, singstar och tårta. Det blev en riktigt bra dag med en massa skratt.
Söndagen startade också med cheerleading kl 11 men denna gång endast till 13, efter träningen åkte jag förbi systers lägenhet för att hämta lite kläder som jag tänkte låna medan hon är borta. Annars gjorde jag inte speciellt mycket på söndagen/igår.
 
Ikväll väntar spanskaplugg + serietittande och sedan hoppas jag på en massa sömn.
 
Kände mig som en äkta cheerleader på lördagen när jag hade varit "provdocka" för hår och smink till dm.

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2014-01-28 18:08:24

snyggggggg

Svar: tackkkkkk, du är rätt fräsch du också! ;)
Matilda Lundberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela