Matilda Lundberg

tusen bitar

Publicerad 2014-01-30 17:07:00 i vardag,

Tredje gången på 1 år som min mobil spruckit. Tidigare har det endast varit baksidorna som jag lätt har kunnat fixa själv, men idag hände det jag fruktade mest (hade till och med drömt mardröm om liknande för bara några veckor sedan). Jag tappade nämligen min trogna riddare/mobil med rosa baksida ner för två våningar i den föraktade spiraltrappan på minervaskolan. Om jag ogillade denna trapp tidigare så hatar jag den nu.
Om jag ska vara ärlig så märkte jag inte ens när mobilen föll ur fickan, jag var helt uppe i varv och sprang som en tok för att komma bort från en kompis, haha lol. 
Hade en aning ångest efter denna händelse men det gick över på någon timme.
 
Annars har det inte hänt så mycket speciellt denna dag, har pluggat lite på hålen, småbråkat lite med Julia och skrattat en massa som vanligt.
 
Nu ska jag återgå till plugget för att senare bege mig mot träning.
Väldigt charmig bild, speciellt på min helt neutrala och inte alls putande överläpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela