Matilda Lundberg

what the future holds is for me unknown

Publicerad 2014-01-15 16:55:29 i vardag,

Har precis gjort klart en uppgift som vi höll på med idag på föreläsningen. Ni förstår inte hur kul jag tycker att entreprenörs föreläsningarna är, jag är så intresserad till skillnad från andra ämnen.
Vi får uppgifter där vi behöver vara kreativa och det är bara så himla kul!
Jag tror nog att jag skulle tycka att det var kul att jobba inom det här med internet design eller bara vanlig design, kan sitta i flera timmar och redigera/göra bilder i photoshop och illustrator trots att jag knappt har någon aning om vad jag håller på med, tänk då hur kul det skulle vara om jag faktiskt visste vad jag höll på med.
Det var i alla fall en bra schemabrytande dag som jag uppskattat!
 
Jag bjuder på en(fyra) ball(a) bild(er) på mig idag, endast för att jag är på bra humör trots att det inte ser ut så på bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela