Matilda Lundberg

you've given me more than i can return

Publicerad 2014-03-17 22:18:00 i vardag,

Så, har tagit lite av en oavsiktlig blogg paus och blev i princip påmind nu att jag faktiskt har en blogg av Amanda.
Sen jag skrev sist har det inte hänt så mycket förutom att jag hade ett bra sportlov men otroligt fina vänner. 
 
Inser nu när jag sitter och skriver hur glad jag är att jag har träffat dessa människor. Om jag tittar bara ett år tillbaka så såg mitt liv inte alls lika bra ut som det gör nu. För det första så var jag riktigt osäker när det gällde mig själv och alla runt omkring mig, jag hade börjat glida ifrån mina dåvarande bästa vänner rejält och kände mig rätt ensam, samtidigt så började jag på något sätt gräva mig in längre i mig själv och min hjärna och fick en lite bättre bild av vem jag faktiskt var. När jag ser de som var mina bästa vänner i allt från 6-10 år vara lika tighta som vi en gång var utan mig så gör det ont, otroligt ont, det gör ont ända tills jag inser vilken tur jag har haft, jag hade 5 underbara tjejer som jag växte ifrån och fann sedan ett helt gäng tjejer som jag nu bara växer närmare och som jag trivs så oerhört bra med.
 
Trots att mina "hagatjejer" alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta eftersom att det är de som jag växt upp med, så har jag hittat en annan del till nya vänner och en plats i huvudet för nya minnen och upplevelser.
 
Med detta så vill jag bara berätta hur bra alla mina vänner är, nya som gamla, ni är något utöver det vanliga!
Kändes som att detta qoute passade så bra in på mina känslor för stunden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela