Matilda Lundberg

allt annat än vanlig

Publicerad 2014-05-15 10:30:03 i vardag,

Denna vecka är allt annat än vanlig.
I måndags slutade jag 11.40 istället för 14.25, tisdag var som vanligt, onsdag (igår) gick jag 9.50 till 14.15 istället för 8.30 till 16 och idag hade jag en lektion. Detta är av olika anledningar men jag behövde verkligen detta så det känns riktigt bra. Imorgon kommer jag dock få ta igen lite när jag kommer gå ca en timme längre p.g.a matte muntliga nationella.
 
Nu är klockan ca halv elva och jag slutade för snart en timme sedan, detta är eftersom att jag vid ett ska på möte med explorius och hinner då inte vara med på någon fler lektion p.g.a. alla håltimmar.
 
Jag mår bra annars, åt middag igår med laget och hade även jobbintervju — ett sommarjobb jag verkligen vill ha —. Solens närvaro gör mig glad och mindre stressad vilket behövs.
 
Nu ska jag ta vara på denna extra tid och plugga lite matte och äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela