Matilda Lundberg

November är månaden

Publicerad 2012-11-30 23:43:00 i vardag,

Då var det sista November, och inte länge kvar på denna månad heller.
Eftersom att jag har denna kategori "månadens insperation" så kändes det som att sista dagen i månaden passade bra.
 
November är inte min favorit månad om man säger så. Det börjar bli riktigt kallt och snön kommer för det mesta, jag har dock ingenting emot snö när den är som tjock och fyller hela staden haha. Men November är en ganska mörk månad i mina ögon. Det är oftast början på det sista rycket innan terminsbetygen, det är mörkt från morgon till kväll ute, solen går aldrig upp, man är likblek osvosv. Jag tycker helt enkelt inte om månaden November, men fina bilder finns det ändå!
 
och bra musik går alltid att hitta.
 
Inte likt mig att tycka om de uppenbara som One Direction eller Justin Bieber men jag måste erkänna att de inte är helt kassa. Sångrösterna går ju inte att klaga på och de är gulliga men töntigare texter får man leta efter. Plus så det funkar inte riktigt att fem killar sjunger en kärleks låt tillsamans i en musik video utan att det blir lite gay stämpel, tycker inte alls att det är fel att vara gay, men som jag har fattat det så är One Direction inte det och vill inte bli kallade det..
Men jag har konstigt nog har fått någon slags dille för just Little Things så i början av månaden spelades den på repeat. Om du har något emot One direction och inte klarar av att lyssna på deras musik eller helt enkelt inte gillar låten så tipsar jag om de nedanför, två riktigt sköna låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela