Matilda Lundberg

en månad

Publicerad 2013-04-21 20:34:40 i vardag,

Hej, nu är det nästan en månad sen jag skrev. Niceeee.
På senaste tiden så har jag för det första kollat synen och bokat första kursen inför övningskörning och den kommer äga rum på torsdag kväll. Jag har som alla andra 97:or i Umeå fått reda på gymnasie antagningarna, kom inte in på mitt första val så därför så har jag bestämt mig för att lägga ner allt krut på skolan. Jag har tittat på resor inför sommaren. Hunnit med en sväng till åre. Jag har även tränat och spelat fotboll utomhus för första gången i år. Och så alla de vardagliga sakerna.
 
 I helgen har jag inte alls mått bra, haft värsta humörsvängningarna varit trött hela dagarna och bara mått allmänt dåligt, idag insåg jag varför genom min onda mage och chokladsuget...
 
Jaha annars då?.. ska plugga nu för er som vill veta. förresten på tal om plugg så läser jag anne franks dagbok eftersom att jag ska skriva ett arbete om henne och tänkte bara tipsa er bokslukare om en bra bok!
 
hörs om en månad då!
 
 

Kommentarer

Postat av: idategebo.webblogg.se

Publicerad 2013-04-22 19:20:40

fin blogg!! kika gärna in på min :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-15 15:21:58

Trist att helgen inte var bra, men hoppas det blir bättre om du käkar lite choklad! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela