Matilda Lundberg

we don't need no stress

Publicerad 2013-12-08 15:13:24 i vardag,

Gårkvällen tog mig hem till mina fina kusin Ronja, vi såg på filmer och hade mysigt. Sov även där och kom hem för ca 1 h sedan. Trivs så bra med alla mina släktingar de är så fina!♥ 
Sen jag kom hem så har jag ätit lunch och tittat igenom vad som behöver pluggas inför veckan. Det är inte så speciellt mycket nu för oss utan vi har gjort bort det mesta men har något som jag missar nästa vecka plus något som jag missat tidigare veckor som måste göras. 
 
Annars mår jag bra, är lite stressad eftersom att det känns som jag har så mycket att göra på så lite tid, åker nämligen bort nästa helg och har inte börjat packa, köpt en enda julklapp, har skolan och sen är det lite grejer som jag gärna vill ha klara innan jag tar jullov.
Jag är inte en person som ofta är stressad utan jag brukar tänka att allt är lugnt fram tills dagen innan allt händer så detta är i princip en ny känsla för lilla mig.
 
Nu ska jag i alla fall göra bort lite skolarbete sen kanske även gå igenom lite sommarkläder.
Längtar såååå till värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela