Matilda Lundberg

07 - Min favoritbutik

Publicerad 2013-02-19 17:04:00 i vardag,

Hm, i sverige är det nog H&M eftersom att jag älskar basic kläder, men jag fick faktiskt en ny favorit butik när jag var i USA i julas, Gilly Hicks. Jag hade inte hört talas om den förut och jag gick bara inte där för att de såg ut litegrann som Hollister. Det är i alla fall för er som inte vet typ som Hollister eller Abercrombie & Fitch förutom att det var sjukt mycket lugnare, det är också samma grundare/kedja eller vad det heter så det är inte så konstigt att de är lika. Det fanns en bra blandning med typ skjortor, blusar, underkläder och myskläder ooch det är inte alls speciellt dyrt, så det är verkligen en butik som jag rekomenderar om ni är i USA, Australien eller något annat ställe där det finns eller om ni ska nät shoppa för den delen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela