Matilda Lundberg

I'll leave no regrets

Publicerad 2013-02-11 13:19:52 i vardag,

Hello fellows.
Har engelska men orkar inte jobba (Bad ass) haha. skoja nu är jag töntig.. måste egentligen jobba men jag kan typ inte göra så mycket eftersom att jag glömt saker hemma och måste se på olika filmer för att fortsätta på mitt tal. 
Jag sov hos Maja i lördags och i söndags så kom farmor hem till oss. På kvällen spelade jag fotboll för första gången på flera månader. Herre vad det var roligt, jag hade helt glömt bort hur roligt fotboll är! Vi vann i alla fall med 2-0. Förövrigt så förhandsbokade vi beyonce biljetterna och fatta hur taggad jag är?! Det går inte att beskriva!
 
Idag så ska jag plugga när jag kommer hem och sen träna. Men nu ska jag ändå försöka jobba lite. cya later!
 
En bild från Gothia år 2011 (när jag var och tittade). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela