Matilda Lundberg

någon slags lista

Publicerad 2013-02-05 16:50:20 i vardag,

När vaknade du imorse?
Svar:
kring 07.25 tror jag att mina föräldrar väckte mig men jag gick upp kanske 07.45-50.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Fan jag mår inte bra.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 Nej.

 

Vilket humör är du på?
Svar:
 less, uttråkad.

 

Vad har du på dig just nu?
Svar:
 Tights och en hood tröja

 

Har du ont någonstans?
Svar: 
Magen och huvudet.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Ingenting, mår svin illa.

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Har endast jobbat 1 gång i mitt liv och det var i  fredags..

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Oj, jag gissar ett mobilskal med kanin öron. super gulligt!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: Facebook, tyvärr. Ingen aning om varför egentligen men det är väl en reflex.

 

Vad har du gjort idag och ska du göra ikväll?
Svar: Dagen har jag spenderat med skolarbete och tv tittande, kvällen kommer spenderas på samma sätt.

 

Vilken var den första låten du satte på idag?
Svar: 
Faktiskt så var det någon låt från Justin Biebers album Belive acoustic, kommer inte ihåg vilken som spelades först!

 

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
No idea, ifall man tycker att det är kul att läsa de jag skriver så läs på. Jag har ingen aning ifall jag ens har några läsare eftersom att det är något fel på blogg.se så jag kan inte se hur många som läst min blogg. Ärligt tarlat så bryr jag mig inte så mycket om vilka som läser eller hur många, jag skriver mest för min egen skull!

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag tror att jag pluggade spanska eller såg på tv!

 

Har du fått någon komplimang idag eller tror du att du kommer få någon? För vad?
Svar:
 Jag har inte fått någon eftersom att jag varit typ isolerad här hemma idag, jag har inte pratat mycket. och om jag får någon senare så är det nog från någon i min familj som är stolt över att jag gjort lite matte idag.

 

När fotade något senast, och vad?
Svar: 
Frågan är ju om det endast är med en riktig kamera eller bara allmänt. Med min kamera så tror jag inte att jag har fotat något sen jag kom hem från USA. Annars med mobilen så var det förut idag när jag hade tråkigt och tog lite små snygga bilder på mig själv.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
Nej, eller mammas och pappas, eftersom att jag måste köpa något som jag kan äta imorgon på nationella 

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: 
Min fot.

 

Vad tror du att klockan är?
Svar:
 Jag vet att den är något kring fyra eller något för min syster kom hem för inte så länge sedan. Men jag gissar på typ 16.23

 

Vad borde du göra nu?
Svar: 
PLUGGA.

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
Jag skulle vilja fråga vem som helst som känner mig och tycker om mig som person, varför. och sen sätta någon förtrollning på den så den säger exakt vilka tankar den har om mig och vad som är dåligt/bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela