Matilda Lundberg

Med ett kaos till hjärna

Publicerad 2013-01-31 22:27:05 i vardag,

Men tjenare bloggen! Nu har det varit tomt här i några dagar så jag tänkte att ni kanske vill veta vad som händer. Om jag ska vara ärlig så har det inte hänt mycket alls, jag har haft värsta humörsvängningarna hela veckan och kämpat med att hålla mig vaken under skoldagarna, jag har varit förvirrad och stressad och inte haft orken till något egentligen.. Pluggade lite igår och tränade måndag, tisdag men annars har jag mest suttit bänkad framför tvn utan någon vilja eller lust överhuvudtaget.
Jag börjar fundera vad allt kan bero på, jag sover inte för lite men jag kanske sover dåligt.. Har iallafall haft en dålig vecka hittills som ni kanske uppfattade när ni läste allt ovanför.

Imorgon väntar sista skoldagen för den här veckan och på kvällen ska jag jobba (skulle egentligen behövt denna kväll med mina kompisar, men vad gör man inte för lite cash), sedan får jag pusta ut fram till söndag då det blir en tidig morgon med jobb för laget på schemat.

Förhoppningsvis så blir det ett bra slut på denna vecka och bra veckor resten av året men jag kan bara hoppas.
Vi får se hur det blir med uppdateringen i helgen, om jag inte hör av mig så önskar jag er alla en toppen helg!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela