Matilda Lundberg

10 - En person som alltid gör mig glad

Publicerad 2013-03-25 17:53:53 i vardag,

Det finns nog ingen person som exakt alltid gör mig glad om man bortser från tillexempel Björn Gustafsson men alla mina vänner kan få mig på bättre humör för det mesta, sen beror det helt på tillfälle och humör när det gäller vem. Men glada och sarkastiska människor är nog de som har störst chans att göra mig glad!
Om man läst/läser det tidigare inlägget så tänker man nog inte att jag är en så pass glad människa som jag egentligen är men jag tror i alla fall att jag är glad och väldigt oseriös för det mesta!
en bild från 2010, sen dess har det hänt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela