Matilda Lundberg

En dag

Publicerad 2013-03-24 22:26:00 i vardag,

Idag är det söndag och återigen enda dagen i veckan som jag orkar uppdatera er. Idag känner jag dock inte för att berätta om veckan utan ska bara skriva av mig lite.
Idag är en dag när jag är less på allt och alla runt om kring mig. En dag när jag längtar så otroligt mycket efter ett år som utbytesstudent. En dag när jag bara vill ligga instängd i foster ställning under täcke tpå mitt rum och gömma mig för verkligheten. En dag när allt blir misslyckat. En dag när jag undrar vem som egentligen bryr sig. En dag när jag känner mig för jävla ensam. En dag när jag inte kan sluta fundera på om jag tog de rätta besluten. En dag som jag bara vill glömma.
 
Det är sådana dagar som får mig att önska att jag inte fanns. När tankarna tar över blir allt så fel. Alla saker som jag gjort är misstag. Jag börjar tvivla på mina egna åsikter och instinkter och funderar på att bara följa strömmen och vara en feg människa som inte vågar stå upp för sig själv. Vem hade jag varit då? Allt jag säger blir fel i andras öron och ingen undviker chansen att hitta saker att peta på.
 
Jag behöver äventyr, jag har ledsnat på det här livet och allt omkring, 16 år och less på livet, det är vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela