Matilda Lundberg

all in

Publicerad 2014-02-13 22:50:00 i vardag,

Kom precis hem från träningen där jag medverkade idag, det var kul men väldigt ovant! Det var också himla svårt och tråkigt att anpassa sig, jag vet att jag måste ta det lugnt och att jag inte får göra allt jag vill eftersom att mitt knä inte är helt bra men det är otroligt jobbigt för mig att inte kunna gå vidare från basic sakerna och inte kunna gå all in och verkligen försöka utvecklas. Trots allt så kände jag ändå att jag lyckades göra det roligt.
Förutom det så är det inte så mycket speciellt som har hänt idag!
 
Nu ska jag krypa till sängs och gruva mig över engelskaprovet imorgon som jag inte har pluggat någonting till, vi får se hur det slutar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela