Matilda Lundberg

det blir bättre

Publicerad 2014-01-08 17:05:43 i vardag,

Hello ma friends.
Nu är första skoldagen bortgjord. Jag fick ingen mjukstart inte utan började 8.30 sm vanligt och slutade fyra.
Tränade rehab första lektionen och måste säga att jag känner mig så himla stark nu (om man jämför med för 2 månader sedan). Det känns verkligen inte som att det är länge kvar tills jag är med på fotbollsplanen och Cheerleadingmattan igen. Jag testade faktiskt lite gymnastik igår på träningen och det gick alldeles utmärkt, sen sprang jag hem. 
 
Förövrigt så satt jag för någon dag sedan och kollade igenom bilder och filmer från 2013 och hittade en massa godbitar, funderar på att kanske dela med mig något men jag vet inte, vi får se helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela