Matilda Lundberg

Guilty pleasure

Publicerad 2014-01-19 01:50:00 i vardag,

Alltså ååh, är en så cheesy person men vill egentligen inte erkänna det för varken mig själv eller allmänheten. Tittade nyss på världens chick flick och tänkte för mig själv "how I love it". Trots att det låter riktigt riktigt töntigt så blir jag på något sätt lycklig av att titta på dessa filmer.
Dylan O'brien spelade en av huvudrollerna i filmen jag såg och min crush på denne man är inte liten, detta ledde till att jag blev känslosammare än vad jag vanligtvis blir, jag tror att jag kan ha gått lite överstyr. Ligger och ler för mig själv när folk är lyckliga och när någon gråter så gråter jag 10x mer hemma i soffan i min ensamhet. 
Trots att allt i filmerna är otroligt överdrivet, för perfekt och jag vet att mitt liv aldrig kommer likna dem så kan jag inte låta bli att drömma lite. 
 
Funderar på att se en till film nu kl 01.50 men vi får se hur det blir. sov gott i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela