Matilda Lundberg

inte en enda dag

Publicerad 2014-01-31 20:51:00 i vardag,

Känns som att de var igår jag skrev "Fredag igen, och jag är mer än tacksam!" men tydligen var det en hel vecka sedan. Har dock samma känsla som förra fredagen, denna dag är väldigt uppskattad.
 
En fredag som denna så har jag haft två redovisningar, tränat CX och IW, glömt datorn på skolan, haft en himla tur att en lärare var kvar (18.00 på fredagkväll?) på skolan, ätit kinamat och varit utan mobil. 
Det sistnämnda var inte alls lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara, ovant var det men inte hemskt. Jag tror faktiskt inte att jag gått en dag utan min iPhone, hur sjukt är inte det?!
 
Har absolut noll planer för kvällen men antar att jag kommer sluta med ett gäng serier framför näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela