Matilda Lundberg

Svarta race marine vantar eftersöks

Publicerad 2014-01-14 21:13:31 i vardag,

Åter igen en trött Matilda som ligger med datorn på magen och gruvar sig inför plugg.
Tog ju en vilodag igår och så har det även blivit idag. Ska i alla fall kolla igenom lite av svenskan nu.  
Den här dagen startade med kaos och stress. Jag försov mig inte och jag hann till bussen som skulle ta mig till vaccinationsmottagningen men närjag sitter på bussen och vi precis lämnat hållplatsen inser jag att jag glömt de viktigaste papprena hemma.. Så jag blev tvungen att i princip springa hem från stan för att hämta det jag hade glömt och på vägen måste jag antingen ha glömt eller tappat mina älskade vantar. Väl hemma insåg jag att om jag tar bussen som går om 3 min så kan jag ändå hinna till den bokade tiden. Satt i tio min och väntade på en buss som aldrig kom. Ringde sen mamma som fick köra från umedalen för att hämta upp mig på stan och vidare till sjukhuset och sedan köra tillbaka till umedalen för att jobba (jag har världens bästa mamma). Som tur var så fick jag ändå ta mina tre sprutor trots att jag var ca 15 min sen..
 
Jag är riktig jävel på att förstöra för mig själv när det gäller viktiga saker.
 
Mår ändå hyfsat okej, känt mig lite förkyld idag och är rädd att jag ska få "influensa" från ett utav vaccinen.
Imorgon har vi föreläsning i entrepenörskap och datorkunskap hela dagen, det blir säkert kul, det var det sist.
 
Men nu ska jag ta tag i antika grekland och allt vad det handlar om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela