Matilda Lundberg

he visto un chico muy guapo

Publicerad 2013-12-18 22:17:00 i vardag,

 
Denna dag har sett i princip likadan ut som gårdagen förutom att jag fick med mig mina föräldrar ut för en sväng i byn. Jag har forsatt mitt desperata letande efter någon att umgås med och har kommit fram till att det finns ett gäng människor som platsar, men jag är helt klart för feg för att ta kontakt. Vet knappt hur man tar kontakt i verkligheten längre, är för inställd på sociala medier.
 
Annars då? Jag känner spanskan flöda.. eller nej nu ljuger jag. Jag har yttrat ca fyra spanska ord under denna resa, gracias, hola, sí och adiós. Det känns riktigt bra efter 8 terminer med spanska lektioner och 10 visiter till landet spanien. A+ i betyg skulle jag nog få.
 
Förövrigt så har jag för dåligt internet för att kunna ladda upp bilder både på bloggen och på instagram/Twitter därför får ni vänta tills jag kommer hem, har dock inte tagit speciellt mycket bilder men vi får se vad jag har att bjuda på när jag entrar hemmet.
 
Nu ska jag sitta i min ensamhet och twittra om att jag behöver sällskap och hoppas på att någon mystisk människa hör av sig till mig och befinner sig i närheten. Jag kan ju drömma i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela