Matilda Lundberg

7-9:onde februari 2014

Publicerad 2014-02-10 22:12:00 i vardag,

Jag säger bara wow. Vilken helg alltså. Den kunde inte varit bättre!
Började med pyjamasparty på fredagkvällen tillsammans med de tre tävlingslagen i föreningen. På lördagen var jag en sväng på stan, testade smink och hår inför söndagen, bakade och hade några kusiner på middag, riktigt trevligt.
På lördagen fick jag även några presenter eftersom att vi inte skulle hinna fira mig speciellt mycket igår.
 
Sen kom vi till den absolut roligaste och tröttsammaste dagen, söndag. Söndagen startade för min del 04.30, gick upp och fixade håret samt åt lite frukost och sedan begav jag mig mot östra för att träffa laget och förbereda hår och smink. Förmiddagen rullade på och laget gjorde ett helt okej bra framträdande på förträningen, dock inga sura miner utan bara uppladdning inför insläpp och invigningen som tog plats vid 13 tiden. Vi kollade på en massa duktiga lag och hejade på fireflies som förövrigt var riktigt duktiga!
Nervositeten började smyga sig på och när Fury stod där på mattan 2 eller 3 lag innan oss och vi skrek och hejade så gott vi kunde så slog den ut ordentligt, jag var nog en utav de som var mest nervös i laget och jag skulle inte ens vara med?!?! 
När famous stog där på mattan och såg fierce ut och snyggare än någonsin så var jag så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, samtidigt kände jag mig väldigt säker på att de skulle göra otroligt bra ifrån sig! De svek varken mig eller mina förhoppningar utan de var bättre än jag kunnat ana, jag var så så så stolt.
 
På prisutdelningen var vi en lycklig förening, både Famous och Fury tog hem guld och Fireflies tog hem bronzet i minior 1 klassen. Alla var så duktiga! 
Tävlingsdagen slutade med att jag bjöd finaste famous på cupcakes som jag tyckte att de förtjänade och det blev som tur var väldigt uppskattat.
 
Sist men inte minst så fick jag spendera en liten del av min födelsedag med mamma, pappa och farmor.
 
Jag vill tacka alla som hade någon slags koppling till denna dag för den absolut bästa födelsedagen någonsin och speciellt till Famous och mina underbart fina tränare My och My!♥
En utav bilderna är Malins!
 
 

Kommentarer

Postat av: My E

Publicerad 2014-02-18 04:54:00

Men älskade Matilda <3

Svar: <3
Matilda Lundberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela