Matilda Lundberg

Du är viktig, toppen, unik

Publicerad 2014-02-15 16:14:00 i vardag,

 
Lördag idag och jag är så avslappnad. 
Jag har hunnit med ett engelskaprov + möte för utbytes, sprungit en stund på stan med mamma och suttit en vid datorn. Resten av dagen kommer spenderas på nikes hemsida och hemma hos Ronja.
 
Gårdagen var helt ok, gick på stan en stund efter skolan med Malin och Julia, jag hade lovat min syster att hjälpa henne med att köpa och leverera en alla hjärtans dag present till hennes pojkvän eftersom att hon för tillfället befinner sig i Asien, det var lite klurigt men bestämde mig tillslut. Fick även hämta ut en "jacka" som jag beställde för ca 2 veckor sedan.
Åt lyxmiddag hemma hos Malin -pilgrimsmusslor till förrätt och oxfilé till varmrätt- innan vi begav oss mot Amanda dit folk redan hade börjat dra sig. Från det att vi kom till Amanda så sänktes kvällens betyg några snäpp, trots att det var väldigt bra sällskap och människor där så blev det inte bästa kvällen, att jag inte var det minsta taggad kan ha haft en liten inverkan men sedan gick det även lite överstyr och jag kände att jag hade ansvar trots att det inte hade något med mig att göra. Kvällen slutade med att jag sprang till bussen strax efter tolv och hann precis med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela