Matilda Lundberg

Utbytesstudent

Publicerad 2014-02-20 19:11:47 i vardag,

Jag vet inte ifall jag har delat med mig om att jag troligast åker som utbytesstudent i höst, om jag inte har gjort det än så gör jag det nu. Jag har funderat mycket på när jag ska dela med mig av detta på bloggen, jag kan ha dock sagt det tidigare. I princip alla i min närhet vet om det här och jag vet inte om jag hanterat allt på rätt sätt men jag vill i alla fall dela med mig.
 
Eftersom att jag älskar att skapa nya bloggar så skapade jag en för ett tag sedan som endast skulle handla om mitt utbytesår, jag trot att det kommer bli en allmännare blogg medan det här får vara en lite privatare som även kommer hamna lite i efterhand.
Vet inte riktigt hur jag ska göra med den nya bloggen, jag tänkte länka den här nu men sen vet jag inte riktigt. Ni som läser får väl dela med er om ni vill, sen får jag se vart det leder. HÄR är i alla fall en länk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela