Matilda Lundberg

a dream is a wish your heart makes

Publicerad 2014-03-21 00:05:25 i vardag,

Har nu gett upp om samhälls som varit min prio ett hela veckan, imorgon är det prov och det återstår att se om jag blir godkänd. Jag tror ärligt att det kommer gå åt helvete för det känns som att ingenting har fastnat, känner mig bara tom i huvudet.
Pappa fyllde igår hela 50 år och imorgon är det mammas 52-årsdag så vi var ute och åt och mötte sedan farmor och moster hemma för lite tårta och prat. Imorgon blir det då party för hela bunten, är dock världens sämsta dotter som inte har köpt någon present till mamma än men hon får den någon gång i framtiden.
Annars är det väl bara träningar och skola som har sysselsatt mig under denna vecka.

På tal om något helt annat så har jag fått himla lite sömn denna vecka och inatt kommer jag inte få så mycket extra, måste lära mig att gå i säng tidigare. Varför jag tog upp sömn är för att jag har upplevt något riktigt konstigt nu de senaste nätterna/mornarna, jag har nämligen drömt de sjukaste drömmarna (ex: Neil Patrick Harris spydde i flera olika färger över och på mina vänner medan jag stod i bakrgrunden och grät p.g.a. visste inte vad jag skulle ta mig till), sen är det en människa som egentligen inte har så stor del i mitt liv som var med i varenda en och det var som en sjuk berättelse som byggts på för varje natt. 
Det konstigaste är nog att jag i pricip aldrig har kommit ihåg en dröm sen barnsben och nu varje natt, funderar på om mitt undermedvetna försöker säga mig något. 
 
Med detta säger jag godnatt och hoppas på en ny sammanhängande dröm så jag kan lista ut detta mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela