Matilda Lundberg

sportlov

Publicerad 2014-03-02 20:56:08 i vardag,

Veckans sista dag och imorgon börjar sportlovet på riktigt.
Om jag ska vara ärlig så har jag under helgen haft lite ångest över att jag nu kommer vara ledig en vecka framöver, anledningen är att jag är rädd att jag ska sova bort hela lovet och inte göra något vettigt. Mina lov brukar för det mesta se ut som följande: serier, filmer, äta dåligt (ofta inget), avstängd från verkligheten och alldeles ensam. 

Mamma har försökt hjälpa mig med idéer om vad som kan göras men frågan är om jag kommer göra något. Det hade varit så mycket lättare om jag bara hade åkt bort för ett tag eftersom att jag känner mig mindre tvingad att göra saker om jag inte är hemma. 
 
Idag har jag i alla fall tränat och varit med Ronja, mycket trevligt. 
so cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela