Matilda Lundberg

hyfsat

Publicerad 2014-05-05 23:26:12 i vardag,

Idag har varit en bra dag!
Missade dock nationella i morse vilket var mindre bra pga läkarbesök.
Men efter nationella fick vi sluta så jag hade inte en enda lektion idag, när mina friendos var klara så åkte vi ner till stan och åt och kollade runt lite. Fick bra nyheter, och gjorde bort företagsekonomi vilket var skönt. Annars har jag bara suttit vid datorn och gjort lite allt möjligt. 
I helgen har jag umgåtts med vänner, sett Divergent med syster och tränat. Livet känns alltså hyfsat just nu om man bortser från de icke bortgjorda plugget som jag verkligen borde ha tagit tag i idag. 
 
Imorgon är det tisdag och jag har sovmorgon (love) och slutar fyra (hate).
Later bres! 
saknar den konstanta blå himlen, tycker inte om detta schizo-väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela