Matilda Lundberg

Tillåt mig att spy..

Publicerad 2014-05-12 21:10:00 i vardag,

Tillåt mig att spy på alla respektlösa människor där ute. 
 
Jag läste precis något som fick mig att må så dåligt.. Det var ett otroligt respektlöst uttalande och jag undrar hur en människa kan skriva sådana saker utan att få dåligt samvete. Det som skrevs ska jag inte ta upp eftersom att det var någon i min omgivning som skrev detta, någon som jag dessutom trodde var helt annorlunda.

Jag kan på riktigt inte släppa detta, jag är så förbannad. 
Jag tänkte för mig själv, hoppas denne person får så sjukt mycket skit för vad hen skriver och tillslut inser att det verkligen inte är okej. Jag skulle hjärna vilja fråga denne person saker som; fungerar ej din hjärna som den ska? Har du inte fått lära dig någonting om respekt? Mår du bra efter att ha sagt det där? o.s.v. Men eftersom att jag är en feg person som ej vill hamna i diskussioner, särskilt inte med människor jag inte känner så bra, så kommer jag nog inte göra något åt det utan bara stänga ögonen för personen och aldrig öppna dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela