Matilda Lundberg

Twin's

Publicerad 2014-05-02 01:41:53 i vardag,

Andra maj.. Hur fasen har detta gått till? om ca 1 månad går jag ut ettan?! Hur är det ens möjligt?
Okej, jag vet att jag tagit upp hur snabbt tiden går i princip alla inlägg jag skrivit men det är så absurt.
 
Sedan sist har allt bara flytit på, lite drama har livat upp den annars rätt händelselösa vardagen och skolan har gjort sitt. Har haft ont i alla möjliga kroppsdelar av olika anledningar, skrattat med vänner, varit nära handvolten och sett en hel del Keeping up with the Kardashians.
 
Idag har jag mått piss, haft svinigt ont i halsen och varit hängig, ändå tog jag mig till träningen för Twin-day vilket jag är glad över att jag gjorde. Blev genast på bättre humör när jag fick se alla glada ansikten. Uppskattade även den traditionsenliga pratstunden som jag och Sanny brukar ha på vägen hem extra mycket idag, stod i 30 min och pratade om allt och inget. 
 
Nu ska jag sova, sova och sova så mycket så jag nästan kräks och sedan bli fri från detta halsont.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela