Matilda Lundberg

30 augusti

Publicerad 2012-08-30 20:33:22 i vardag,

Idag har jag haft det jobbigt med bloggningen! Har inte orkat ta tag i att skriva.. Jag Amanda och Linn tog iallafall cyklarna/moppen hem till mig vid lunch när vi slutade och gjorde lite mat/mellis efter det åkte vi vidare mot staden där det uppstod lite kaos i början men som tur var ordnade sig. Kikade på lite skor och kläder innan vi tillslut gick och satte oss på waynes med varsin chai-/kaffelatte för att bara mysa samt prata! Och mysigt det blev det men även roligt, skrattade tills huvudvärken trängde fram. Jag kom hem från träningen för ett tag sen och nu ska jag göra lite fika och sedan plugga glosor och se one tree hill. Myspys. Pussar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela