Matilda Lundberg

Köp stopp

Publicerad 2012-12-29 02:22:17 i vardag,

Ja som ni förstår på rubriken så har jag nu bestämt mig för ett köpstopp.. Det känns inte roligt men det är nog ganska smart med tanken på att jag köpt upp ungefär 3500 kr på knappt två veckor (sjukt)! Avslutade iallafall på topp med en skjorta och en piké från Tommy Hilfiger och ett par hörlurar från urban outfitters (kanske det bästa köpen av alla).

Under resan har jag även blivit lite av en directioner -.- har blivit störd och vill inte erkänna det men jag har nu en hel lista på spotify med endast One Direction låtar.. Vad händer med mig, för ca två månader så visste jag i princip en låt som de gjort men nu kan jag texterna utantill på ett helt gäng?!?!

Idag var vi i Miami, jag har sagt fel hela resan när jag sagt att vi varit i Miami när vi varit i närheten typ! Det var iallafall mysigt men inget riktigt speciellt enligt min åsikt. Vädret har också varit dåligt och när vi var på Miami beach så var jag bara nervös hela tiden eftersom att jag är oerhört rädd för fiskmåsar och det var smockfullt av dessa otäcka varelser.

Nu ska jag måla naglarna och lyssna på mys låtar. Ni sover förhoppningsvis nu så jag säger godnatt!

(Förra inlägget skulle ha publicerats på julafton men det blev något konstigt)



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-01-06 00:23:55

3500 på två veckor är ju ingenting Matilda!!! Jag hade varit stolt över mig själv ifall jag var i Usa och lyckades bränna så lite... I april i år lyckades jag spendera 6000 på två veckor och då var jag endast i Umeå..

Svar: Haha för mig är det sjukt mycket eftersom att jag aldrig har pengar.. plus att det var väldigt mycket rea och kanske billigt så jag fick mycket för pengarna!Det är bara sjukt Jenny! haha..
Matilda Lundberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela