Matilda Lundberg

without you i loose my power

Publicerad 2012-09-30 15:45:36 i vardag,

Ett collage med bilder från gårkvällen (en från morgonen).
 
Gårkvällen blev lyckad! Mamma och pappa var borta på femtioårs fest så vid 20/21 tiden så mötte jag upp Maja och Olivia på konsum där vi köte lite gotta för att sedan åka hem till mig och mysa. Vi gjorde inte speciellt mycket egentligen, vi pratade målade naglarna, sjöng och skrattade hysteriskt. Det är så skönt att vi typ inte behöver göra något annat än prata utan att det blir jätte roligt med dom där tjejerna. Dom sov även över här och for hem för lite mer än en timme sedan.
 
Idag så har jag inget planerat förutom att fixa lite småsaker och kanske plugga litegrann. Men nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela